Trešdiena, 2013. gada 29. maijs

Maijs 29, 2013

Image

Saka, ka šokolāde palīdz pārvarēt stresu! Es labāk dodu priekšroku vīnogām!…Vecām…pudelē ar korķi..

Mūsdienu sociālajos tīklos Jēzus būtu nepopulārs, viņam bija tikai 12 sekotāji

Mana sieva grasās mani pamest, jo uzskata, ka es pārāk daudz laika pavadu krogos. Vismaz tādas baumas es vakar “Alus sētā” dzirdēju..

Es ēdu kad esmu noskumis un esmu noskumis, jo esmu resns

Dinozauri ledus laikmeta sākumā arī domāja, ka pavasaris ir tikai tā vienkārši aizkavējies..

Zvans pie durvīm.-Labrīt, pārrakstiet mums savu dzīvokli!–Ko?!–Ai,atvainojiet! Sajaucu kārtību. Gribēju teikt ļaujiet,es pastāstīšu par Jēzu

Viena atbilde to “Trešdiena, 2013. gada 29. maijs”

  1. Autors Says:

    “Es ēdu kad esmu noskumis un esmu noskumis, jo esmu resns”


Komentēt

