Joki un anekdotes par seksu

Aprīlis 26, 2013

Anekdotes no sexdraugiem.lv twitter profila: https://twitter.com/sexdraugiem

 

Šodien manai sievai ir dzimšanas diena, tāpēc pamodināju viņu ar maigu orālo seksu. Tā bija īsta veiksme, ka viņa gulēja ar atvērtu muti

“`

Mana meitene mani pameta, jo es necienot sievietes. Nesapratu, ko viņa ar to domāja, bet zinu, ka skumšu pēc viņas pupiem

“`

Minets – tas ir kā puķes, tikai vīrietim

“`

Dace mēģināja ēst “Whiskas”, čurāt kurpēs, plēst gaitenī tapetes, bet nekas nelīdzēja – vīrs tik un tā sauca viņu par ziloni, nevis kaķīti

“`

SIEVIETĒM! Kā internetā noteikt, vai sarunbiedrs ir mazs puika vai vīrietis? Puika prasa atsūtīt bildi bez drēbēm, vīrietis bez kosmētikas

“`

Man un manam loceklim ir slepens rokasspiediens, draugi uz mūžu no 13 gadu vecuma

“`

Ciest nevaru, ka iepazīšanās portālos meitenes nepublicē bildes ar saviem dibeniem. Kā tad lai es saprotu, turpināt sarunu vai nē?

“`

-Ilze, nezvani vīriešiem pirmā. Viņiem ir jāzvana tev!

-Kāpēc?

-Tāpēc, ka tu esi prostitūta!

“`

-Nu, meit, atkal vazājies apkārt, dzēri, drāzies ar visiem pēc kārtas?!

-Mammu, nav labi tā apskaust…

“`

Sadurstīt ar adatu labākā drauga prezervatīvus likās labs joks – tieši līdz brīdim, kad atbraucu no komandējuma un atradu sievu stāvoklī.

“`

Vakar man sāpēja galva,bet es tik un tā nodarbojos ar seksu-un nenomiru,esmu sveiks un vesels.Jūs to lasāt,sievietes?

“`

Vīrietis sadzēries stāv un čurā. Ilgi stāv un sarunājas ar sevi, it kā teiktu savam krānam – “Redzi, kad tev vajag – es stāvu, bet Tu???”

“`

Viņa: -Pasaki “kunilings” !

Viņš: -Nu, “kunilings”!

Viņa: -Nu ko, “vīrs un vārds” ?

“`

-Ai, puiši, vairāk gan man nelejiet – esmu jau tāda, kādu mani gribiet!

“`

Man patīk sekss ar viesmīlēm – beidzot varu atriebties un pajautāt, vai viss ir labi, kad pilna mute ir viņām

 

Vairāk: https://twitter.com/sexdraugiem

Viena atbilde to “Joki un anekdotes par seksu”


Komentēt

