Gorbačovs un Karlsons

Februāris 3, 2010

Lido lidmašīnā Gorbačovs. Tam pretī lido Karlsons. Karlsons Gorbačovam parāda kulaku. Gorbačovs domā, ka viņu piesola iekaustīt un parāda Karlsonam, ka tas pats dabūšot. Nu Karlsons šim parāda divus kulakus, bet Gorbačovam vairs nav ko atbildēt un tas pieliek pirkstu pie deniņiem, sak’ tu, Karlson, esi muļķis.
Aizlido abi mājās. Gorbačovs sievai stāsta:
– Lidoju lidmašīnā, pretī lido Karlsons. Tas man rāda kulaku un piesola iekaustīt. Es viņam rādu atpakaļ, ka viņš pats dabūs. Tas man atkal rāda divus kulakus, nu es viņam parādīju, ka viņš ir neaptēsts muļķis.
Karlsons stāsta Brālītim:
– Lidoju, skatos pretī lidmašīnā lido Gorbačovs. Es viņam rādu ar kulaku: turi varu. Gorbačovs man rāda pretī: es jau turu. Es viņam rādu divus kulakus: turi stingrāk. Viņš man pretim rāda, ka prāta nepietiek.

Komentēt

