1. septembris

Septembris 1, 2009

Anekdotes par skolotājiem un skolēniem, kas lieti noderēs, lai pasmaidītu 1. septembrī vai skolotāju dienā.🙂

Klasē trokšņo. Skolotāja ienāk klasē:
-Kurš ir stulbs pieceļās!
Jānītis pieceļās.
-Tu esi stulbs?
-Nē skolotāj, man vienkārši žēl, ka jūs viena pati stāvat!!

***

Sarunājas vīrs un sieva – jaunbagātnieki.
– Man liekas, ka kopš brīža, kad sākām dēlam maksāt 50Ls par katrām, 10 ballēm, viņš ir sācis mācīties daudz labāk.
– Par agru priecājies, dārgā! Vispirms derētu noskaidrot, par kādu naudu viņa matemātikas skolotājs nesen nopirka sev jauno Audi.

***

– Ivar, vai tu klasē smēķēji?
– Nē, tas bija skolas direktors.
– Ko tu runā?! Direktors vispār nesmēķē!
– Tiesa, viņš no sākuma pretojās un centās mūs pārliecināt, ka nesmēķē, taču mūsu bija daudz, bet viņš bija viens. Smēķēja kā mīļais!

***

Pēča mamma saņem zīmīti no dēla skolotājas:
„Pēcis ir ļoti labs skolnieks, tikai pārāk daudz domā par meitenēm!”.
Mamma raksta atbildi:
„Ja atradīsiet risinājumu, dodiet ziņu, jo viņa tēvam ir tāda pati problēma!”.

***

– Pēter, ja 1+1=2, bet 2+2=4, cik būs 4+4?
– Tas nav godīgi, skolotāj! Jūs vienmēr atbildat uz vieglākajiem jautājumiem, bet man uzdodat grūtākos!

***

Mūzikas skolotājs – audzēknim:
– Ja neuzvedīsies labi, pateikšu taviem vecākiem, ka tev ir talants!

***

Skolotāja – Pēcim:
– Pēter, kāda, tavuprāt, būtu ideāla skola?
– Tā, kas slēgta, skolotāj!

***

Pēcis atgriezās no skolas, un tēvs jautā:
– Pastāsti, kā tev patika jaunā skolotāja!
– Patika! Tikai žēl, ka mums ir tik liela vecuma starpība.

***

Stunda skolā.
– Nu kā to var nezināt? – sašutusi iesaucas skolotāja. – Ja tu būtu mans dēls, es aiz kauna nolēktu no mājas jumta!
Pēcis:
– Skolotāj, varbūt jūs varētu mani adoptēt?

***

– Pēter! Manai pacietībai ir pienācis gals! Rīt bez tēva skolā nerādies!
– Un parīt?

***

Skolotāja jautā Pēcim:
– Kāpēc no olas izšķiļas cālēns?
– Baidās, ka citādāk no viņa uztaisīs omleti.

***

Skolotāja – Pēcim:
– Tas ir neticami, ka viens cilvēks var pielaist tik daudz kļūdu!
– Kāpēc gan viens?! Kopā ar tēvu!

***

Skolotāja jautā Pēcim:
– Kurā gadā notika kauja pie Saules?
– Es neatceros, – mazais atbild.
– Bet kāpēc tad es atceros?!
– Jūs taču esat par mani daudz vecāka!

***

Bioloģijas stunda. Skolotāja jautā:
– Pēter, pastāsti visiem, kā vairojas sliekas!
– Daloties, skolotāj!
– Un kā tieši?
– Ar lāpstu!

***

Skolotāja – Pēcim:
– Kāpēc tu vakar nebiji skolā?
– Mans vecākais brālis bija saslimis…
– Un kāds tev ar to sakars?
– Vistiešākais! Es visu dienu braukāju ar viņa riteni!

***

– Šodien skolotāja pamatīgi „aplauzās”, – Pēcis mājās lepni paziņo vecākiem.
– Kādā veidā?
– Gribēja ielikt mani kaktā, bet visi kakti jau bija aizņemti!

***

Stundā skolotāja saka:
– Tagad es jums pastāstīšu, kā pasaulē radās pirmais cilvēks.
No pēdējā sola Pēcis iesaucas:
– Es daudz labprātāk paklausītos, kā radās trešais cilvēks!

***

Skolotājs jautā Pēterim:
– Kad izaugsi, kas tu gribi būt?
– Ātrās palīdzības šoferis, – mazais atbild.
– Kāpēc?
– Viņi ātri brauc, un visur viņus palaiž…

Zini vēl kādu labu anekdoti par skolas tēmu? Pievieno to komentāros!

11 Atbildes to “1. septembris”

  1. Gintuska Says:

    -Čau čibrik.
    -Es neesmu čibriks. A tu esi?
    -Nē man vienkārši bēbis mājās

  2. madara Says:

    12.klases skolotāja,skolotājam:
    – tev patīk silts šnabis?
    – nē.
    – un sasvīdušas dāmas un skolēni?
    – protems, nē!
    – forši, atvaļinājumā iesi ziemā !

  3. kristaps Says:

    skolotāja jautā jānītim:
    -kāds būs iznākums ja Pēterītim būs 5 āboli un tu no viņa paņemsi 4 ābolus
    -pēterīts mani piekaus . atbild janitis

  4. Beaate Says:

    Eksāmens sabiedrības mācībā.
    Pasniedzējs jautā studentei:
    – Un kā sauca pirmo vīrieti?
    Studente (samulsusi):
    – Vaļera…

  5. G.R. Says:

    No rīta dēls saka tēvam:
    -Es šodien neiešu uz skolu!
    -Kāpēc, dēls?
    -Pirms mēneša fermā pie mūsu skolas nomira cālītis.
    Nākamajā dienā mums bija vistas gaļas zupa pusdienās!
    Pirms nedēļas nobeidzās sivēns. Un nākamajā dienā pusdienās bija sautēta cūkgaļa.
    -Nu, bet kas tad šodien??
    -Vakar nomira mūsu vecais matemātikas skolotājs…

  6. Diana Says:

    tevs skatas dele dienasgramata un saka par tadam atzimem ir jasoda pareizi tet nac es tev paradisu kur atrodas skolotajas maja

  7. sintija Says:

    skolotaja ienak klase un prasa Janim cik ir viens plus viens 9 skolotaj.


Komentēt

