Pilsoni, sagatavojiet biļetes!

Februāris 7, 2009

– Pilsoni, sagatavojiet biļetes!
Pec tam vinš sāk kontroli.
– Jusu biļeti… ludzu… ta… jusu biļeti… Pagaidiet, pilsoni, ko jus man dodat?
– Bileti.
– Uz hokeju!
– Kapec man to radat?
– Kā – kapec? Jus taču man pats prasijāt!
– Ja, bet šī nav īstā biļete!
– Bet citas man nav!
– Tātad Jus braucat bez biļetes?
– Tas ir – kā bez? Bet ko tad Jūs turat rokas?
– Biļeti uz hokeju. Bet uzradiet man ludzu dzelzceļa biļeti!
– Tatad man vajadzetu pirkt divas biļetes?
– Ne, Jums vajadzeja nopirkt vienu – dzelzceļa biļeti!
– Bet vai tad ar to es varetu noskatities hokeju?
– Kads te sakars ar hokeju? Kur ir Jusu biļete?
– Paklausieties, ko Jus no manis gribat??? Galu gala, Jus prasijat biļeti – es iedevu. Ko Jums vel vajag?
– Ar šo biļeti nedrīkst braukt vilcienos!
– Kapec nedrīkst? Vai tad uz tās ir rakstīts, ka nedrīkst?
– Tas ir pats par sevi saprotams!
– Kas saprotams? Ja nedrikst, tad jau vajag uzrakstīt! Luk, šeit ir rakstīts, “smēķēt nedrīkst”, un es nesmēķeju…
– Paklausieties, pilsoni, lai brauktu ar vilcienu, ir jaiegādājas biļete. Ja Jus brauktu ar autobusu, Jus taču pirktu biļeti?
– Kadēļ man japerk divas biļetes – uz autobusu un uz vilcienu?
– Tad Jums dzelzčeļa biļete nebūtu japerk!
– Es ari neperku!
– Bet Jūs taču braucat vilcienā!
– Jā, bet es nebraucu autobusā, es braucu uz hokeju!
– Kāds tam visam sakars ar hokeju???
– Vienkarši, ja nebūtu hokeja sacikšu – vai tad es te brauktu?
– Nē!
– Vai man būtu jāpērk biļete uz hokeju?
– Nebūtu!
– Bet uz vilcienu?
– Ari nē.
– Nu un ko tad Jūs man piesienaties?
– Bet Jūs taču braucat!
– Uz kurieni?
– Uz hokeju!
– Bet man taču biļete ir?
– Ir!
– Nu un ko tad Jūs vēl no manis gribat?
– Es? Es… neko…
– Bet ko tad Jus šeit gaidat?
– Es negaidu!
– Nu tad ejiet!
Kontrolieris samulsis izsit biļetē caurumu.
– Lūdzu! -un viņš griļodamies pieiet pie nākamā pasažiera.
– Jūsu biļeti?
– Lūdzu.
– Ko Jus man rādat?
– Biļeti!
– Kādu biļeti?
– Dzelzceļa!
– Bet vai uz hokeju Jums biļete ir?
– Ne, nav…
– Tad pilsoni, naciet man līdzi!

Komentēt

