Kā diēta laimību ārda…

Novembris 5, 2008

Darbības vieta — restorāns, laiks — novakare, darbojas divi — Ilze un Jānis. Ticamības pakāpe — augstākā.

— Mīļum, re, es tev kūciņu nopirku!
— Paldies, Dārgum, es negribu.
— Nu, pamēģini taču, garšīga!
— Nē, paldies, es pēc sešiem neēdu.
— Ilzīt, nu, lūdzu, apēd taču!
— Jāni, es saldumus nemīlu vispār!!!
— Aprij taču to kūku, muļķe! Tur iekšā ir gredzens, es gribu tevi precēt!!!

funny-pictures-excited-proposal-cat

Viena atbilde to “Kā diēta laimību ārda…”

  1. osis Says:

    3 zombiji ieiet bara.
    viens:Man ludzu 1 glazi ar asinim!
    otrs;Man ludzu papild porciju
    trešais;Man ludzu karstu udeni!
    abi zombiji jauta kapec tew undeni
    trešais izvelk no kabatas tamponu ar asinim un saka;Es šodien dzersu tējiņu

    oskars gailitis


Komentēt

