Es būšu seksologs

Maijs 8, 2008

Skolā 1. septembris. Skolotāja iepazīstas ar bērniem, un jautā kas par ko grib kļūt. Viens par policistu, otrs par lidotāju. Te Pēterītis ceļ roku.
Skolotāja tam jautā: “Un tu Pēterīt, kas būsi?
“Es būšu seksologs. ”
“Kā tā?”
Pēterīts pasauc skolotāju pie loga: “Redziet tur lejā divas sievietes ēd saldējumu, viena laiza, otra sūkā. Kura no viņām ir Precējusies?”
Skolotāja neziņā atbild: “Laikam tā kura sūkā. ”
“Nē, tai kurai ir gredzens uz pirksta! Un tādas kā jūs es ārstēšu.

4 Atbildes to “Es būšu seksologs”

  1. Bytec Says:

    Žetons par aņuku! Man bija smieklīgi.😀

  2. hoodz Says:

    you tuubee pie eli’s jokes bija animeeta versija shitam jokam, bet labs

  3. extensibility Says:

    Extensibility says : I absolutely agree with this !


Komentēt

