Šī ir tā reize, kad būtu vērts riskēt

Janvāris 11, 2008

Jaunbagātnieks baznīcā:
– Mācītāj, kā tu domā – ja es tagad ziedošu baznīcai miljons dolāru, vai Dievs piedos visus manus grēkus?
– Es tev nevaru neko simtprocentīgi garantēt, mans dēls, bet man liekas, ka šī ir tā reize, kad būtu vērts riskēt.

nauda_baznica.jpg

8 Atbildes to “Šī ir tā reize, kad būtu vērts riskēt”

  1. Vigants Says:

    🙂 Ko tikai neizdarīsi, lai nomazgātu netīrumus no sirdsapziņas!

  2. Agneta Says:

    Jaunbagātnieks baznīcā ? Tā arī var būt ?😀

  3. Dace Says:

    Anekdote galiigi garaam😀

  4. kaka Says:

    nu jaa man liekas ka tizla:( bet varbuut citiem patiik🙂

  5. maija Says:

    Baznica …macitajs…netira naudas politika…anekdote ka kulaks uz acsmmm

  6. laura Says:

    tizla stulba isa idiotiska mulkiga anekdote(f)

  7. meistars yoda Says:

    Laurinj aizej uz smilshkasti paspelejies


Komentēt

