Iet pa ceļu Sniegbaltīte, Īkstīte un Šreks..

Janvāris 6, 2008

shrek.jpg

Iet pa ceļu Sniegbaltīte, Īkstīte un Šreks. Iet un sarunājas.
Sniegbaltīte saka:
– Es esmu visskaistākā!
Īkstite saka:
– Es esmu vismazākā un visņiprākā!
Šreks saka:
– Bet es esmu visbriesmīgākais!
Tā viņi iet, kamēr ierauga būdiņu. Uz durvīm rakstīts: “Patiesības spogulis”. Sniegbaltīte pirmā ieiet iekšā, pēc brīža nāk laukā, skaļi raudādama:
– Izrādās, es neesmu visskaistākā, ir vēl Apburtā princese….
Ieiet Īkstīte un arī nāk laukā vienās asarās:
– Izrādās, es neesmu vismazākā un visņiprākā, ir vēl Sprīdītis…
Ieiet Šreks. Pēc brīža nāk laukā, briesmīgi pārskaities:
– B*a, kas ir Kalvītis?!

22 Atbildes to “Iet pa ceļu Sniegbaltīte, Īkstīte un Šreks..”

  1. kriksene Says:

    forshs anjuks, tikai vareeja buut bishk garaaks.😉

  2. Eluxx...:)* Says:

    Labais..😀 xD

  3. eliina eliiza Says:

    ou jee… shii laba… kalviitis..😀

  4. davis bemberis Says:

    sukkaaa srekss

  5. baiba Says:

    labasi sitas …:D😀 kalvits…

  6. Gints Says:

    njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…….:D

  7. Gunta Says:

    Prikoliigs anjuks😀

  8. babuļa Says:

    var teikt arī pļuščenko


  9. B*ā … Kalvītis …😀😀😀😀

  10. aga Says:

    bljaaa kaa reecu :D:D;D

  11. sapris Says:

    labs….!!!!!!!!!!!😀😀

  12. ...HotChick... Says:

    Smiekliigi…😀😀😀😀😀


Komentēt

